👉 Sháníte zaměstnance v oblasti IT?
na platformě zaměřenou na oblast IT.
Seřadit: Datum přidání
A
Programátor web stránek a aplikací v c# a asp.net
3 dny
🏢 ARECO SYSTEM, s.r.o.
📍 Švédská 770/22, Muglinov, 7...
❤️ Benefity
🏠 Homeoffice
⌛ Plný úvazek
💰 40 000 – 80 000 Kč
Programátor web stránek a aplikací v c# a asp.net
3 dny
🏢 ARECO SYSTEM, s.r.o.
📍 Švédská 770/22, Muglinov, 7...
❤️ Benefity
🏠 Homeoffice
⌛ Plný úvazek
💰 40 000 – 80 000 Kč
KONTAKT - tel.: 603 445 700, e-mail: prace@areco.cz
Požadavky: orientace v objektovém programování v C# s využitím databází MS SQL. Alespoň částečná znalost ASP.NET nebo ASP.NET CORE, JavaScript, Html a CSS. Možnost z větší části práce z domova. Vhodné i pro absolventy, osoby se zdravotním postižením s maximálně 2. stupněm invalidity.
Požadavky: orientace v objektovém programování v C# s využitím databází MS SQL. Alespoň částečná znalost ASP.NET nebo ASP.NET CORE, JavaScript, Html a CSS. Možnost z větší části práce z domova. Vhodné i pro absolventy, osoby se zdravotním postižením s maximálně 2. stupněm invalidity.
Benefity
HomeOffice
R
Vývojář/ka embedded aplikací
3 dny
🏢 RADOM, s.r.o.
📍 Jiřího Potůčka 259, Trnová,...
🔥 Nástup možný ihned
❤️ Benefity
🏠 Homeoffice
⌛ Plný úvazek
💰 45 000 Kč
Vývojář/ka embedded aplikací
3 dny
🏢 RADOM, s.r.o.
📍 Jiřího Potůčka 259, Trnová,...
🔥 Nástup možný ihned
❤️ Benefity
🏠 Homeoffice
⌛ Plný úvazek
💰 45 000 Kč
Nástup možný IHNED.
Požadujeme:
- Znalost programování mikroprocesorů AVR v jazyce C a znalost Microchip Studio
- Znalost elektronických součástek, schopnost nalezení náhrad podle katalogových listů
- Schopnost oživení osazených DPS, ev. detekce jejich poruch
Výhodou:
- Znalost návrhového systému OrCAD Capture, OrCAD PSpice a OrCAD PCB Designer
- Čtení odborných textů v anglickém jazyce
- Znalost elektrického měření, použití osciloskopu, spektrálního analyzátoru, RCL můstku, CMS
- Znalost datových mobilních sítí, GPRS přenosů
- Znalost datových radiových přenosů, modulace a demodulace signálu
- Dovednost pájení na DPS
Dále požadujeme:
- Smysl pro schopnost týmové spolupráce, komunikativnost, zodpovědnost, adaptabilnost
Zaměstnanecké výhody:
- možnost home office, bonusy a prémie, příspěvek na soukromé životní pojištění, stravenkový paušál, motivující mzdové ohodnocení a další benefity
První kontakt e-mailem nebo telefonicky (Po - Pá, 07:00 - 16:00).
Požadujeme:
- Znalost programování mikroprocesorů AVR v jazyce C a znalost Microchip Studio
- Znalost elektronických součástek, schopnost nalezení náhrad podle katalogových listů
- Schopnost oživení osazených DPS, ev. detekce jejich poruch
Výhodou:
- Znalost návrhového systému OrCAD Capture, OrCAD PSpice a OrCAD PCB Designer
- Čtení odborných textů v anglickém jazyce
- Znalost elektrického měření, použití osciloskopu, spektrálního analyzátoru, RCL můstku, CMS
- Znalost datových mobilních sítí, GPRS přenosů
- Znalost datových radiových přenosů, modulace a demodulace signálu
- Dovednost pájení na DPS
Dále požadujeme:
- Smysl pro schopnost týmové spolupráce, komunikativnost, zodpovědnost, adaptabilnost
Zaměstnanecké výhody:
- možnost home office, bonusy a prémie, příspěvek na soukromé životní pojištění, stravenkový paušál, motivující mzdové ohodnocení a další benefity
První kontakt e-mailem nebo telefonicky (Po - Pá, 07:00 - 16:00).
Benefity
5 týdnů dovolené
S
Obchodní manažer / manažerka it (informační technologie)
27 dny
🏢 Scenario s.r.o.
📍 Pohraniční 1435/86, Moravsk...
❤️ Benefity
🏠 Homeoffice
⌛ Částečný úvazek
💰 25 000 – 40 000 Kč
Obchodní manažer / manažerka it (informační technologie)
27 dny
🏢 Scenario s.r.o.
📍 Pohraniční 1435/86, Moravsk...
❤️ Benefity
🏠 Homeoffice
⌛ Částečný úvazek
💰 25 000 – 40 000 Kč
1. kontakt e-mailem: kariera@scenario.cz
Společnost Scenario s.r.o. se řadí k TOP společnostem na trhu v oblasti informačních technologií s přibližně 40ti zaměstnanci. Svými produkty a službami pokrývá území celé ČR a slaví 10 let svého působení. Právě nyní rozšiřujeme obchodní tým o další kolegy, kteří budou mít na starost své portfolio klientů jak stávajících, tak i nových. Zákazníci jsou výhradně komerční firmy, státní správa a samospráva.
Pro lidi, kteří nehledají stereotyp a chtějí být kreativní a svobodní k cestě za svým úspěchem nabízíme tzv. "Svobodu v práci" - zaměstnanec může rozhodovat o tom, kde, kdy, s kým a na jakém projektu budou pracovat, pokud to pro výkon dané profese bude účelné.
Co budete mít na starost: (úvazek 30-40 hodin týdně)
- péči o svěřené portfolio zákazníků bude tvořit podstatnou část náplně práce. Doplněno o menší část věnovanou vyhledávání nových obchodních příležitostí.
- denní telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky. Zjišťování jejich potřeb, ověřování spokojenosti s již dodanými produkty i představení nových produktů a služeb. Za sebou budete mít tým produktových manažerů, kteří pro Vás budou připravovat nabídky a realizovat objednávky, včetně produktové podpory. Tj. Vaše znalost IT není nutnou podmínkou.
Co byste měli umět, aby jste byli úspěšní?:
- Prozákaznické cítění
- Chuť učit se novým věcem
- Dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem
- Komunikační dovednosti
- Pozitivní přístup
Co nabízíme:
- zajímavý plat a bonusy/provize na základě motivační složky
- vstřícný kolektiv kolegů se smyslem pro humor
- práci na hlavní pracovní poměr
- flexibilní pracovní dobu
- pracovní dny pondělí až pátek
- volné víkendy a svátky
- po nástupu zaškolení formou výukových materiálů (včetně video návodů) s podporou zkušených kolegů (Adaptační program)
- pravidelná školení a možnost dalšího vzdělávání
- mobil a PC či notebook i k soukromému použití
- sick days
- po zapracování možnost Home Office
- firemní a týmové akce
- Výbornou kávu i mléko zdarma
- výborná dostupnost MHD a možnost parkování
- telefon a notebook k osobnímu využití
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na kariera@scenario.cz. Určitě Vás budeme kontaktovat.
Těší se Vás budoucí kolegové.
Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost Scenario s.r.o., zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Společnost Scenario s.r.o. se řadí k TOP společnostem na trhu v oblasti informačních technologií s přibližně 40ti zaměstnanci. Svými produkty a službami pokrývá území celé ČR a slaví 10 let svého působení. Právě nyní rozšiřujeme obchodní tým o další kolegy, kteří budou mít na starost své portfolio klientů jak stávajících, tak i nových. Zákazníci jsou výhradně komerční firmy, státní správa a samospráva.
Pro lidi, kteří nehledají stereotyp a chtějí být kreativní a svobodní k cestě za svým úspěchem nabízíme tzv. "Svobodu v práci" - zaměstnanec může rozhodovat o tom, kde, kdy, s kým a na jakém projektu budou pracovat, pokud to pro výkon dané profese bude účelné.
Co budete mít na starost: (úvazek 30-40 hodin týdně)
- péči o svěřené portfolio zákazníků bude tvořit podstatnou část náplně práce. Doplněno o menší část věnovanou vyhledávání nových obchodních příležitostí.
- denní telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky. Zjišťování jejich potřeb, ověřování spokojenosti s již dodanými produkty i představení nových produktů a služeb. Za sebou budete mít tým produktových manažerů, kteří pro Vás budou připravovat nabídky a realizovat objednávky, včetně produktové podpory. Tj. Vaše znalost IT není nutnou podmínkou.
Co byste měli umět, aby jste byli úspěšní?:
- Prozákaznické cítění
- Chuť učit se novým věcem
- Dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem
- Komunikační dovednosti
- Pozitivní přístup
Co nabízíme:
- zajímavý plat a bonusy/provize na základě motivační složky
- vstřícný kolektiv kolegů se smyslem pro humor
- práci na hlavní pracovní poměr
- flexibilní pracovní dobu
- pracovní dny pondělí až pátek
- volné víkendy a svátky
- po nástupu zaškolení formou výukových materiálů (včetně video návodů) s podporou zkušených kolegů (Adaptační program)
- pravidelná školení a možnost dalšího vzdělávání
- mobil a PC či notebook i k soukromému použití
- sick days
- po zapracování možnost Home Office
- firemní a týmové akce
- Výbornou kávu i mléko zdarma
- výborná dostupnost MHD a možnost parkování
- telefon a notebook k osobnímu využití
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na kariera@scenario.cz. Určitě Vás budeme kontaktovat.
Těší se Vás budoucí kolegové.
Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost Scenario s.r.o., zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Benefity
sick days, telefon a notebook k osobnímu využití, aj.
S
Produktový manažer / manažerka v oblasti it (informační technologie)
27 dny
🏢 Scenario s.r.o.
📍 Pohraniční 1435/86, Moravsk...
❤️ Benefity
🏠 Homeoffice
⌛ Částečný úvazek
💰 20 000 – 40 000 Kč
Produktový manažer / manažerka v oblasti it (informační technologie)
27 dny
🏢 Scenario s.r.o.
📍 Pohraniční 1435/86, Moravsk...
❤️ Benefity
🏠 Homeoffice
⌛ Částečný úvazek
💰 20 000 – 40 000 Kč
1. kontakt e-mailem: kariera@scenario.cz
Společnost Scenario s.r.o. se řadí k TOP společnostem na trhu v oblasti informačních technologií s přibližně 40ti zaměstnanci. Svými produkty a službami pokrývá území celé ČR a slaví 10 let svého působení. Právě nyní rozšiřujeme Náš tým o další kolegy, kteří budou mít na starost svou komoditu produktů či služeb. Dodávky produktů a služeb zajišťujeme výhradně pro komerční firmy, státní správu a samosprávu.
Pro lidi, kteří nehledají stereotyp a chtějí být kreativní a svobodní k cestě za svým úspěchem nabízíme tzv. "Svobodu v práci" - zaměstnanec může rozhodovat o tom, kde, kdy, s kým a na jakém projektu budou pracovat, pokud to pro výkon dané profese bude účelné.
Co budete mít na starost:
- Sestavování cenových nabídek dle poptávek zákazníků
- Komunikce s dodavateli, distributory a výrobci IT.
- Zajišťování produktů a služeb do nabídek firemním zákazníkům či zákazníkům ve státní správě.
- Komunikace s obchodníky
- Produktová podpora obchodnímu týmu a zákazníkům v IT
- Hledání nových příležitostí v oblasti IT a sledování trendů
- Podpora obchodního oddělení přípravou podkladů pro marketingové materiály
Co byste měli umět, aby jste byli úspěšní?:
- Analytické myšlení
- Záliba v IT
- Orientaci v oblasti informačních technologií
- Chuť učit se novým věcem
- Znalost anglického jazyka na úrovni čtení technických informací v IT
- Praxi na obdobné pozici (není to podmínkou)
- "Mít ambiciózní cíl, je důležité. Výsledky se dříve či později dostaví
Co nabízíme?: (úvazek 30-40 hodin)
- Zajímavý plat a bonusy/provize na základě motivační složky
- Vstřícný kolektiv kolegů se smyslem pro humor
- Práci na hlavní pracovní poměr
- Flexibilní pracovní dobu
- Pracovní dny pondělí až pátek
- Volné víkendy a svátky
- Po nástupu zaškolení formou výukových materiálů (včetně video návodů) s podporou zkušených kolegů (Adaptační program)
- Pravidelná školení a možnost dalšího vzdělávání
- Mobil a PC či notebook i k soukromému použití
- Sick days
- Po zapracování možnost Home Office
- Firemní a týmové akce
- Výbornou kávu i mléko zdarma
- Výborná dostupnost MHD a možnost parkování
- telefon, případně otebook k soukromému využití
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na kariera@scenario.cz. Určitě Vás budeme kontaktovat.
Těší se Vás budoucí kolegové.
Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost Scenario s.r.o., zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Společnost Scenario s.r.o. se řadí k TOP společnostem na trhu v oblasti informačních technologií s přibližně 40ti zaměstnanci. Svými produkty a službami pokrývá území celé ČR a slaví 10 let svého působení. Právě nyní rozšiřujeme Náš tým o další kolegy, kteří budou mít na starost svou komoditu produktů či služeb. Dodávky produktů a služeb zajišťujeme výhradně pro komerční firmy, státní správu a samosprávu.
Pro lidi, kteří nehledají stereotyp a chtějí být kreativní a svobodní k cestě za svým úspěchem nabízíme tzv. "Svobodu v práci" - zaměstnanec může rozhodovat o tom, kde, kdy, s kým a na jakém projektu budou pracovat, pokud to pro výkon dané profese bude účelné.
Co budete mít na starost:
- Sestavování cenových nabídek dle poptávek zákazníků
- Komunikce s dodavateli, distributory a výrobci IT.
- Zajišťování produktů a služeb do nabídek firemním zákazníkům či zákazníkům ve státní správě.
- Komunikace s obchodníky
- Produktová podpora obchodnímu týmu a zákazníkům v IT
- Hledání nových příležitostí v oblasti IT a sledování trendů
- Podpora obchodního oddělení přípravou podkladů pro marketingové materiály
Co byste měli umět, aby jste byli úspěšní?:
- Analytické myšlení
- Záliba v IT
- Orientaci v oblasti informačních technologií
- Chuť učit se novým věcem
- Znalost anglického jazyka na úrovni čtení technických informací v IT
- Praxi na obdobné pozici (není to podmínkou)
- "Mít ambiciózní cíl, je důležité. Výsledky se dříve či později dostaví
Co nabízíme?: (úvazek 30-40 hodin)
- Zajímavý plat a bonusy/provize na základě motivační složky
- Vstřícný kolektiv kolegů se smyslem pro humor
- Práci na hlavní pracovní poměr
- Flexibilní pracovní dobu
- Pracovní dny pondělí až pátek
- Volné víkendy a svátky
- Po nástupu zaškolení formou výukových materiálů (včetně video návodů) s podporou zkušených kolegů (Adaptační program)
- Pravidelná školení a možnost dalšího vzdělávání
- Mobil a PC či notebook i k soukromému použití
- Sick days
- Po zapracování možnost Home Office
- Firemní a týmové akce
- Výbornou kávu i mléko zdarma
- Výborná dostupnost MHD a možnost parkování
- telefon, případně otebook k soukromému využití
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na kariera@scenario.cz. Určitě Vás budeme kontaktovat.
Těší se Vás budoucí kolegové.
Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost Scenario s.r.o., zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Benefity
sick days, telefon, případně notebook k soukromému využití, aj.
S
Asistent / asistentka produktového manažera v oblasti it (informačních technologií) - ozp
27 dny
🏢 Scenario s.r.o.
📍 Pohraniční 1435/86, Moravsk...
❤️ Benefity
🏠 Homeoffice
⌛ Částečný úvazek
💰 15 000 – 35 000 Kč
Asistent / asistentka produktového manažera v oblasti it (informačních technologií) - ozp
27 dny
🏢 Scenario s.r.o.
📍 Pohraniční 1435/86, Moravsk...
❤️ Benefity
🏠 Homeoffice
⌛ Částečný úvazek
💰 15 000 – 35 000 Kč
1. kontakt e-mailem: kariera@scenario.cz
Společnost Scenario s.r.o. se řadí k TOP společnostem na trhu v oblasti informačních technologií s přibližně 40ti zaměstnanci. Svými produkty a službami pokrývá území celé ČR a slaví 10 let svého působení. Právě nyní rozšiřujeme Náš tým o další kolegy.
Co budete mít na starost: (úvazek 30-40 hodin týdně)
- vyhledávání IT produktů a služeb dle požadavků zákazníků (například notebooky, tiskárny, antiviry atd.)
- evidence v informačním systému
- komunikace s produktovými manažery a obchodníky.
- podpora produktového manažera při tvorbě nabídek.
- spolupráce s ostatními odděleními napříč společností
- práce s PC, vyplňování záznam dat, vyplňování formulářů
- denní telefonická a emailová komunikace
Co byste měli umět, aby jste byli úspěšní?:
- Analytické myšlení
- Počítače a informační technologie jako koníček
- Orientaci v oblasti informačních technologií
- Chuť učit se novým věcem
- Praxi na obdobné pozici (NENÍ PODMÍNKOU)
Co nabízíme?
- Zajímavý plat a bonusy/provize na základě motivační složky
- Vstřícný kolektiv kolegů se smyslem pro humor
- Práci na hlavní pracovní poměr
- Flexibilní pracovní dobu
- Pracovní dny pondělí až pátek
- Volné víkendy a svátky
- Po nástupu zaškolení formou výukových materiálů (včetně video návodů) s podporou zkušených kolegů (Adaptační program)
- Pravidelná školení a možnost dalšího vzdělávání
- Mobil a PC či notebook i k soukromému použití
- Sick days
- Po zapracování možnost Home Office
- Firemní a týmové akce
- Výbornou kávu i mléko zdarma
- Výborná dostupnost MHD a možnost parkování
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na kariera@scenario.cz. Určitě Vás budeme kontaktovat.
Těší se Vás budoucí kolegové.
Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost Scenario s.r.o., zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Společnost Scenario s.r.o. se řadí k TOP společnostem na trhu v oblasti informačních technologií s přibližně 40ti zaměstnanci. Svými produkty a službami pokrývá území celé ČR a slaví 10 let svého působení. Právě nyní rozšiřujeme Náš tým o další kolegy.
Co budete mít na starost: (úvazek 30-40 hodin týdně)
- vyhledávání IT produktů a služeb dle požadavků zákazníků (například notebooky, tiskárny, antiviry atd.)
- evidence v informačním systému
- komunikace s produktovými manažery a obchodníky.
- podpora produktového manažera při tvorbě nabídek.
- spolupráce s ostatními odděleními napříč společností
- práce s PC, vyplňování záznam dat, vyplňování formulářů
- denní telefonická a emailová komunikace
Co byste měli umět, aby jste byli úspěšní?:
- Analytické myšlení
- Počítače a informační technologie jako koníček
- Orientaci v oblasti informačních technologií
- Chuť učit se novým věcem
- Praxi na obdobné pozici (NENÍ PODMÍNKOU)
Co nabízíme?
- Zajímavý plat a bonusy/provize na základě motivační složky
- Vstřícný kolektiv kolegů se smyslem pro humor
- Práci na hlavní pracovní poměr
- Flexibilní pracovní dobu
- Pracovní dny pondělí až pátek
- Volné víkendy a svátky
- Po nástupu zaškolení formou výukových materiálů (včetně video návodů) s podporou zkušených kolegů (Adaptační program)
- Pravidelná školení a možnost dalšího vzdělávání
- Mobil a PC či notebook i k soukromému použití
- Sick days
- Po zapracování možnost Home Office
- Firemní a týmové akce
- Výbornou kávu i mléko zdarma
- Výborná dostupnost MHD a možnost parkování
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na kariera@scenario.cz. Určitě Vás budeme kontaktovat.
Těší se Vás budoucí kolegové.
Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost Scenario s.r.o., zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Benefity
sick days, telefon, případně notebook k soukromému využití, aj.
S
It junior
41 dny
🏢 SCH - EKONOM s.r.o.
📍 Obrněné brigády 553/31, 350...
❤️ Benefity
🏠 Homeoffice
⌛ Ostatní
💰 25 000 – 35 000 Kč
It junior
41 dny
🏢 SCH - EKONOM s.r.o.
📍 Obrněné brigády 553/31, 350...
❤️ Benefity
🏠 Homeoffice
⌛ Ostatní
💰 25 000 – 35 000 Kč
Místo výkonu práce: Obrněné brigády 553/31, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: Po-Pá (pružná pracovní doba dle dohody). Náplň práce: řešení problémů týkajících se softwaru a hardwaru, správa a konfigurace počítačů, poskytování rychlé a efektivní technické podpory našim zaměstnancům. Požadujeme: vzdělání v IT (střední vzdělání s maturitou), orientace v MS Office (MS Access), základní znalost serverových produktů MS Server (Active Directory), základní znalost práce se síťovou infrastrukturou (DNS, DHCP, VLAN), znalost VMware výhodou, praxe v oboru výhodou, spolehlivost, loajálnost, schopnost organizace práce, samostatnost. Nabízíme: příjemé prostředí v nově vybavených kancelářích, přátelský pracovní kolektiv, příležitostně home office, možnost vlastní organizace práce, dobrovolná výuka NJ se zkušeným lektorem (rodilý mluvčí) v rámci pracovní doby, možnost kariérního a mzdového růstu, stravenky, zdravotní volno /sick days 2 dny, osobní ohodnocení podle výkonu a odbornosti, káva a občerstvení na pracovišti, roční odměny podle výsledků společnosti. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.
Benefity
roční odměny podle výsledků společnosti
G
Php programátor
78 dny
🏢 Golemos s.r.o.
📍 Zátkovo nábř. 448/7, České...
❤️ Benefity
🏠 Homeoffice
⌛ Ostatní
💰 40 000 – 80 000 Kč
Php programátor
78 dny
🏢 Golemos s.r.o.
📍 Zátkovo nábř. 448/7, České...
❤️ Benefity
🏠 Homeoffice
⌛ Ostatní
💰 40 000 – 80 000 Kč
Benefity
Flexibilní prac.doba, Možnost home office, Bezplatné vzdělávání,Fitness zdarma
Kontakt
E-mail:
Telefon:
Dostávej informace o nových nabídkách práce