👉 Sháníte zaměstnance v oblasti IT?
na platformě zaměřenou na oblast IT.
Seřadit: Datum přidání
T
Specialista it/is
4 dny
🏢 Technické pružiny SCHERDEL...
📍 Vysočany 54, 34802 Bor
❤️ Benefity
⌛ Částečný úvazek
💰 35 000 – 38 000 Kč
Specialista it/is
4 dny
🏢 Technické pružiny SCHERDEL...
📍 Vysočany 54, 34802 Bor
❤️ Benefity
⌛ Částečný úvazek
💰 35 000 – 38 000 Kč
Smlouva na 1 rok, poté možnost na dobu neurčitou
NÁPLŇ PRÁCE:
" Budete naším technickým kontaktem, poradcem pro IT aplikace a podporou při digitalizaci našich obchodních procesů
" Převezmete technickou podporu v oblasti ERP, CAQ a dalších obchodních aplikací
" Budete zodpovědný za správu uživatelů, konfiguraci workflow, parametrizaci a exporty dat
" Převezmete podporu a správu rozhraní do dalších systémů
" Ve spolupráci s našimi klíčovými uživateli budete zodpovídat za správu testů
" Budete kontaktní osobou pro externí poskytovatele v případě změn programů
" Budete samostatně školit naše uživatele
" Budete vytvářet IT dokumentaci a udržovat ji na aktuálním stavu
" Budete podporovat konzultanty při optimalizaci obchodních procesů a při přebírání projektových úkolů v rámci dalšího vývoje systémů
OD VÁS OČEKÁVÁME:
" Dokončené odborné vzdělání v oboru IT
" Komunikativní znalost německého, případně anglického jazyka
" Časovou flexibilitu, samostatnost, komunikativnost, spolehlivost
NÁPLŇ PRÁCE:
" Budete naším technickým kontaktem, poradcem pro IT aplikace a podporou při digitalizaci našich obchodních procesů
" Převezmete technickou podporu v oblasti ERP, CAQ a dalších obchodních aplikací
" Budete zodpovědný za správu uživatelů, konfiguraci workflow, parametrizaci a exporty dat
" Převezmete podporu a správu rozhraní do dalších systémů
" Ve spolupráci s našimi klíčovými uživateli budete zodpovídat za správu testů
" Budete kontaktní osobou pro externí poskytovatele v případě změn programů
" Budete samostatně školit naše uživatele
" Budete vytvářet IT dokumentaci a udržovat ji na aktuálním stavu
" Budete podporovat konzultanty při optimalizaci obchodních procesů a při přebírání projektových úkolů v rámci dalšího vývoje systémů
OD VÁS OČEKÁVÁME:
" Dokončené odborné vzdělání v oboru IT
" Komunikativní znalost německého, případně anglického jazyka
" Časovou flexibilitu, samostatnost, komunikativnost, spolehlivost
Benefity
Příspěvek na doprav, Odborné vzdělávání, příspěvek na jazykový kurz
Kontakt
Telefon:
K
Vedoucí it
8 dny
🏢 KASPER KOVO s.r.o.
📍 Žitná 476, Poříčí, 54103 Tr...
🔥 Nástup možný ihned
❤️ Benefity
⌛ Ostatní
💰 55 000 – 60 000 Kč
Vedoucí it
8 dny
🏢 KASPER KOVO s.r.o.
📍 Žitná 476, Poříčí, 54103 Tr...
🔥 Nástup možný ihned
❤️ Benefity
⌛ Ostatní
💰 55 000 – 60 000 Kč
Stručný popis pracovní pozice
• Řízení a rozvoj IT oddělení
• Řízení implementačních projektů aplikací do společnosti
• Zodpovědnost za ekonomiku provozu IT oddělení
• Podpora firemních procesů
• Rozvoj stávajících firemních systémů
Požadujeme:
• VŠ/SS vzdělání
• Minimálně 3 roky zkušeností s vedením IT oddělení ve výrobní firmě
• Silné komunikační a organizační schopnosti, schopnost vést tým,
strategické myšlení, projektové řízení a schopnost zvládat
více úkolů najednou
• Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
• Znalost IT infrastruktury výrobní společnosti, zkušenosti
s digitalizací a modernizací IT prostředí
• Schopnost řídit práci malého kolektivu 2 kolegů
• Organizační, analytické a komunikační schopnosti
• Znalosti IS K2 výhodou
• Schopnost učit se novým věcem, přinášet nové trendy,
být zodpovědný, důsledný, spolehlivý, mít aktivní přístup
k řízení IT, provádět přesnou práci
Nabízíme:
• Perspektivní zaměstnání ve strojírenské firmě
s exportním zaměřením
• Nadstandardní mzdu – s progresivní motivační složkou
(navyšování za roky práce pro firmu, za kvalifikace a další…)
• Příjemné pracovní prostředí
• Nástup možný ihned nebo dle dohody
Benefity:
• 6.000 Kč ročně do Cafeterie na kulturu, sport a volný čas
dle vlastního výběru + možnost další mimořádné úložky
• Vstupenky na různé sportovní a kulturní akce
sponzorované firmami KASPER
• Příspěvek na penzijní připojištění
• Příspěvek na stravování zaměstnanců
– vlastní jídelna + možnost objednání zatavených obědů navíc
• Příspěvky na dětské letní tábory
• Odměny za nábory – doporučení nových zaměstnanců
a patronáty nad novými zaměstnanci
• Odměny při významných životních jubileích
• Odměny za trvalé zlepšování
• Odměna za 10 bezplatných odběrů krve
• Měsíčně stabilizační příspěvky, odměny za kvalifikace
a aktivně používaný cizí jazyk
• Dovolená nad rámec základní výměry
• Pracovní volno 1–2 dny s náhradou mzdy navíc
při mimořádných životních událostech
• Očkování proti chřipce na náklad zaměstnavatele
• Další benefity dle aktuální nabídky…
V případě Vašeho zájmu zašlete strukturovaný životopis
na níže uvedenou adresu:
Mgr. Bc. Dagmar Papíková, personální manažer,
KASPER KOVO s. r. o., Žitná 476, 541 03 Trutnov
TEL.: +420 499 827 163
MOB.: +420 731 192 923
MAIL: d.papikova@kasperkovo.cz
WEB: www.kasperkovo.cz | kaspergroup.cz
• Řízení a rozvoj IT oddělení
• Řízení implementačních projektů aplikací do společnosti
• Zodpovědnost za ekonomiku provozu IT oddělení
• Podpora firemních procesů
• Rozvoj stávajících firemních systémů
Požadujeme:
• VŠ/SS vzdělání
• Minimálně 3 roky zkušeností s vedením IT oddělení ve výrobní firmě
• Silné komunikační a organizační schopnosti, schopnost vést tým,
strategické myšlení, projektové řízení a schopnost zvládat
více úkolů najednou
• Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
• Znalost IT infrastruktury výrobní společnosti, zkušenosti
s digitalizací a modernizací IT prostředí
• Schopnost řídit práci malého kolektivu 2 kolegů
• Organizační, analytické a komunikační schopnosti
• Znalosti IS K2 výhodou
• Schopnost učit se novým věcem, přinášet nové trendy,
být zodpovědný, důsledný, spolehlivý, mít aktivní přístup
k řízení IT, provádět přesnou práci
Nabízíme:
• Perspektivní zaměstnání ve strojírenské firmě
s exportním zaměřením
• Nadstandardní mzdu – s progresivní motivační složkou
(navyšování za roky práce pro firmu, za kvalifikace a další…)
• Příjemné pracovní prostředí
• Nástup možný ihned nebo dle dohody
Benefity:
• 6.000 Kč ročně do Cafeterie na kulturu, sport a volný čas
dle vlastního výběru + možnost další mimořádné úložky
• Vstupenky na různé sportovní a kulturní akce
sponzorované firmami KASPER
• Příspěvek na penzijní připojištění
• Příspěvek na stravování zaměstnanců
– vlastní jídelna + možnost objednání zatavených obědů navíc
• Příspěvky na dětské letní tábory
• Odměny za nábory – doporučení nových zaměstnanců
a patronáty nad novými zaměstnanci
• Odměny při významných životních jubileích
• Odměny za trvalé zlepšování
• Odměna za 10 bezplatných odběrů krve
• Měsíčně stabilizační příspěvky, odměny za kvalifikace
a aktivně používaný cizí jazyk
• Dovolená nad rámec základní výměry
• Pracovní volno 1–2 dny s náhradou mzdy navíc
při mimořádných životních událostech
• Očkování proti chřipce na náklad zaměstnavatele
• Další benefity dle aktuální nabídky…
V případě Vašeho zájmu zašlete strukturovaný životopis
na níže uvedenou adresu:
Mgr. Bc. Dagmar Papíková, personální manažer,
KASPER KOVO s. r. o., Žitná 476, 541 03 Trutnov
TEL.: +420 499 827 163
MOB.: +420 731 192 923
MAIL: d.papikova@kasperkovo.cz
WEB: www.kasperkovo.cz | kaspergroup.cz
Benefity
příspěvek na stravování - vlastní jídelna, dovolená nad rámec základní výměry, pracovní volno 1-2 dny s náhradou mzdy navíc, odměny za nábory, odměny při jubilejích, odměny za kvalifikace, Cafeterie
A
Databázový vývojář (m/s)
15 dny
🏢 A-WebSys, spol.s r.o.
📍 Kobližná 53/24, Brno-město,...
⌛ Plný úvazek
💰 70 000 – 100 000 Kč
Databázový vývojář (m/s)
15 dny
🏢 A-WebSys, spol.s r.o.
📍 Kobližná 53/24, Brno-město,...
⌛ Plný úvazek
💰 70 000 – 100 000 Kč
První kontakt e-mailem.
Jsi nadšenec do databází a zajímá tě finanční plánování? Staň se klíčovou součástí našeho týmu pro projekt FIP.
Do naší mateřské společnosti, finanční skupiny s odvážnými a smysluplnými vizemi a kapitálem na jejich realizaci, hledáme databázového experta se zájmem o finanční plánování.
Budeš pracovat na informačním systému FIP, jež se stal pravou rukou finančních poradců. Cílem FIPu je evidovat informace o klientech, jejich finančních cílech a možnostech. FIP umožňuje poradcům vytvářet a a spravovat finanční plány pro své klienty a poskytovat tak prvotřídní službu.
Na čem se budeš podílet?
•
Péče o stávající informační systém FIP,
•
Rozvoj systému dle požadavků CRM týmu,
•
Prostor pro inovaci systému,
•
Tvorba zadání a realizace nových projektů,
•
Stand-upy s přátelským týmem, a to každé pondělí,
•
Background ve stabilní FinTech firmě s nekorporátním prostředím.
Co požadujeme?
•
Myslí ti to analyticky a k řešení problémů přistupuješ kreativně,
•
Máš zkušenosti a znalosti s návrhem a správou relačních databází (MSSQL) a znalosti SQL a programovacích jazyků pro uložené procedury,
•
Týmového hráče, který se ale nezalekne i vysoké míry samostatnosti,
•
Docházku do kanceláře v Praze, a to ideálně 3x týdně (zejména v úterý), během prvních týdnů tě zde ale rádi uvidíme na denní bázi,
•
Výhodou budou znalosti GIT a dalších typů úložišť (MySQL, PostgreSQL,…), SQL server reporting services, SQL server integration services, Daktela a Exponea.
Zaměstnanecké výhody:
Pravidelné navyšování mzdy a nadstandardní odměny; Flexibilní pracovní doba; Multisport karta; Příspěvek na stravování; Sick Days; Dovolená navíc; Home-office dle potřeby; Odměna za doporučení nových kolegů.
Jsi nadšenec do databází a zajímá tě finanční plánování? Staň se klíčovou součástí našeho týmu pro projekt FIP.
Do naší mateřské společnosti, finanční skupiny s odvážnými a smysluplnými vizemi a kapitálem na jejich realizaci, hledáme databázového experta se zájmem o finanční plánování.
Budeš pracovat na informačním systému FIP, jež se stal pravou rukou finančních poradců. Cílem FIPu je evidovat informace o klientech, jejich finančních cílech a možnostech. FIP umožňuje poradcům vytvářet a a spravovat finanční plány pro své klienty a poskytovat tak prvotřídní službu.
Na čem se budeš podílet?
•
Péče o stávající informační systém FIP,
•
Rozvoj systému dle požadavků CRM týmu,
•
Prostor pro inovaci systému,
•
Tvorba zadání a realizace nových projektů,
•
Stand-upy s přátelským týmem, a to každé pondělí,
•
Background ve stabilní FinTech firmě s nekorporátním prostředím.
Co požadujeme?
•
Myslí ti to analyticky a k řešení problémů přistupuješ kreativně,
•
Máš zkušenosti a znalosti s návrhem a správou relačních databází (MSSQL) a znalosti SQL a programovacích jazyků pro uložené procedury,
•
Týmového hráče, který se ale nezalekne i vysoké míry samostatnosti,
•
Docházku do kanceláře v Praze, a to ideálně 3x týdně (zejména v úterý), během prvních týdnů tě zde ale rádi uvidíme na denní bázi,
•
Výhodou budou znalosti GIT a dalších typů úložišť (MySQL, PostgreSQL,…), SQL server reporting services, SQL server integration services, Daktela a Exponea.
Zaměstnanecké výhody:
Pravidelné navyšování mzdy a nadstandardní odměny; Flexibilní pracovní doba; Multisport karta; Příspěvek na stravování; Sick Days; Dovolená navíc; Home-office dle potřeby; Odměna za doporučení nových kolegů.
A
Php vývojář/ka (m/s)
15 dny
🏢 A-WebSys, spol.s r.o.
📍 Kobližná 53/24, Brno-město,...
⌛ Plný úvazek
💰 70 000 – 100 000 Kč
Php vývojář/ka (m/s)
15 dny
🏢 A-WebSys, spol.s r.o.
📍 Kobližná 53/24, Brno-město,...
⌛ Plný úvazek
💰 70 000 – 100 000 Kč
První kontakt e-mailem.
Můžeš pracovat i na dálku, záleží, co ti vyhovuje. Během pravidelných týmových dnů (pondělky) tě ale potřebujeme v kancelářích - v Brně na Holandské či v Praze na Chodově. A co na Tebe čeká dál?
• Práce s moderními přístupy v PHP a mikroslužbách.
• PHPCS a PHPStan pro vyšší kvalitu kódu a menší chybovost.
• Docker, který nám to všechno zpříjemňuje.
• Týmová atmosféra, kterou nelze popsat jinak než podporující a přátelskou.
• Otevřenost vůči novým nápadům a možnost ovlivnit směrování systému. Tušíš správně.
Budeme chtít něco na oplátku...
• Minimálně mediorní znalost PHPka a MySQL. Bez toho si u nás prostě neškrtneš.
• Znalost CSS a JS je výhodou.
• Znalost práce s GIT repozitáři a schopnost hledat řešení problémů, ne důvody, proč něco nelze.
• Angličtinu na úrovni B1/B2.
• Odvahu nést zodpovědnost za své dílo. S tím jde ruku v ruce umění se včas rozhodnout.
• Týmovost. A taky schopnost řešit různorodé úkoly v krátkém čase.
• Flexibilitu. Úkoly jsou zde rozmanité. Chvíli se řeší reporty do ČNB, do toho výpočet bonusů pro poradce následovaný třeba zpracováním fotek.
• Ochotu učit se novým věcem. A také se v nich zdokonalovat.
A co výběrko?
1. Online/osobní pohovor s HR - pojďme se detailněji bavit o vzájemné představě, o tvých zkušenostech. O tom, co dělat chceš a co tě opravdu baví. A co tě zase až tak moc nebere.
2. Osobní pohovor s Petrem Bartošem, šéfem celého projektu a kapitánem lodi.
3. Osobní setkání s tvým (nyní 4 členným) týmem - vzájemně si ukážete kódy, zajdete na oběd, proběhne technická diskuze.
Zaměstnanecké výhody:
Pravidelné navyšování mzdy a nadstandardní odměny; Flexibilní pracovní doba; Multisport karta; Příspěvek na stravování; Sick Days; Dovolená navíc; Home-office dle potřeby; Odměna za doporučení nových kolegů.
Můžeš pracovat i na dálku, záleží, co ti vyhovuje. Během pravidelných týmových dnů (pondělky) tě ale potřebujeme v kancelářích - v Brně na Holandské či v Praze na Chodově. A co na Tebe čeká dál?
• Práce s moderními přístupy v PHP a mikroslužbách.
• PHPCS a PHPStan pro vyšší kvalitu kódu a menší chybovost.
• Docker, který nám to všechno zpříjemňuje.
• Týmová atmosféra, kterou nelze popsat jinak než podporující a přátelskou.
• Otevřenost vůči novým nápadům a možnost ovlivnit směrování systému. Tušíš správně.
Budeme chtít něco na oplátku...
• Minimálně mediorní znalost PHPka a MySQL. Bez toho si u nás prostě neškrtneš.
• Znalost CSS a JS je výhodou.
• Znalost práce s GIT repozitáři a schopnost hledat řešení problémů, ne důvody, proč něco nelze.
• Angličtinu na úrovni B1/B2.
• Odvahu nést zodpovědnost za své dílo. S tím jde ruku v ruce umění se včas rozhodnout.
• Týmovost. A taky schopnost řešit různorodé úkoly v krátkém čase.
• Flexibilitu. Úkoly jsou zde rozmanité. Chvíli se řeší reporty do ČNB, do toho výpočet bonusů pro poradce následovaný třeba zpracováním fotek.
• Ochotu učit se novým věcem. A také se v nich zdokonalovat.
A co výběrko?
1. Online/osobní pohovor s HR - pojďme se detailněji bavit o vzájemné představě, o tvých zkušenostech. O tom, co dělat chceš a co tě opravdu baví. A co tě zase až tak moc nebere.
2. Osobní pohovor s Petrem Bartošem, šéfem celého projektu a kapitánem lodi.
3. Osobní setkání s tvým (nyní 4 členným) týmem - vzájemně si ukážete kódy, zajdete na oběd, proběhne technická diskuze.
Zaměstnanecké výhody:
Pravidelné navyšování mzdy a nadstandardní odměny; Flexibilní pracovní doba; Multisport karta; Příspěvek na stravování; Sick Days; Dovolená navíc; Home-office dle potřeby; Odměna za doporučení nových kolegů.
A
Obsluha velkoplošných digitálních tiskáren
18 dny
🏢 ACE SPORT s.r.o.
📍 Sedláčkova 472/6, Budějovic...
🔥 Nástup možný ihned
⌛ Ostatní
💰 23 000 – 35 000 Kč
Obsluha velkoplošných digitálních tiskáren
18 dny
🏢 ACE SPORT s.r.o.
📍 Sedláčkova 472/6, Budějovic...
🔥 Nástup možný ihned
⌛ Ostatní
💰 23 000 – 35 000 Kč
Obsluha velkoplošných digitálních tiskáren
Staň se součástí tvorby sportovního oblečení a přidej se k týmu, který již přes 25 let obléká špičkové sportovce po celém světě!
Náplň práce:
Příprava tiskových strojů a nastavení pro tisk
Monitorování tiskových procesů a zajištění kvality výstupu
Údržba a základní servis tiskáren
Spolupráce s týmem pro dosažení optimálních výsledků
Požadujeme:
Počítačovou gramotnost na uživatelské a vyšší úrovni a schopnost rychle se učit pracovat s novým softwarem a technickými zařízeními
Minimální vzdělání - nižší střední (výhodou je vzdělání odborného typu v oboru tiskařství, grafického designu nebo příbuzném oboru)
Ochota pracovat na dvě směny
Komunikativnost, schopnost se rozhodovat samostatně, ale také spolupráce v týmu
Dobrý zdravotní stav a dobrá fyzická kondice (práce s těžšími břemeny)
Nabízíme:
Platové rozpětí od 23 000 Kč do 35 000 Kč hrubého měsíčně (na základě zkušeností a dovedností s postupným nárůstem mzdy), zaměstnanecký poměr na plný úvazek
Roční prémie
Stravenkový paušál a zdravotní bonusy jako součást zaměstnaneckých benefitů
Příjemné a stabilní pracovní prostředí v menší firmě s přátelským týmem
Výhéody: příspěvek na stravování, prémie
Místo výkonu práce: ACE sport s.r.o., Sedláčkova 472/6, Písek 397 01
Nástup možný ihned.
Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám svůj životopis na e-mail: info@acesport.cz,
pro případné dotazy jsme Vám k dispozici telefonicky na čísle 382 210 613. Kontaktní osoba je Jiří Blanický.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Staň se součástí tvorby sportovního oblečení a přidej se k týmu, který již přes 25 let obléká špičkové sportovce po celém světě!
Náplň práce:
Příprava tiskových strojů a nastavení pro tisk
Monitorování tiskových procesů a zajištění kvality výstupu
Údržba a základní servis tiskáren
Spolupráce s týmem pro dosažení optimálních výsledků
Požadujeme:
Počítačovou gramotnost na uživatelské a vyšší úrovni a schopnost rychle se učit pracovat s novým softwarem a technickými zařízeními
Minimální vzdělání - nižší střední (výhodou je vzdělání odborného typu v oboru tiskařství, grafického designu nebo příbuzném oboru)
Ochota pracovat na dvě směny
Komunikativnost, schopnost se rozhodovat samostatně, ale také spolupráce v týmu
Dobrý zdravotní stav a dobrá fyzická kondice (práce s těžšími břemeny)
Nabízíme:
Platové rozpětí od 23 000 Kč do 35 000 Kč hrubého měsíčně (na základě zkušeností a dovedností s postupným nárůstem mzdy), zaměstnanecký poměr na plný úvazek
Roční prémie
Stravenkový paušál a zdravotní bonusy jako součást zaměstnaneckých benefitů
Příjemné a stabilní pracovní prostředí v menší firmě s přátelským týmem
Výhéody: příspěvek na stravování, prémie
Místo výkonu práce: ACE sport s.r.o., Sedláčkova 472/6, Písek 397 01
Nástup možný ihned.
Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám svůj životopis na e-mail: info@acesport.cz,
pro případné dotazy jsme Vám k dispozici telefonicky na čísle 382 210 613. Kontaktní osoba je Jiří Blanický.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
P
Řidič sk. b + e s digitální kartou
21 dny
🏢 Petr Liška s.r.o.
📍 Vlkova 2364/7, Líšeň, 62800...
⌛ Plný úvazek
💰 21 500 Kč
Řidič sk. b + e s digitální kartou
21 dny
🏢 Petr Liška s.r.o.
📍 Vlkova 2364/7, Líšeň, 62800...
⌛ Plný úvazek
💰 21 500 Kč
První kontakt e-mailem nebo telefonicky v době od 9:00 - 16:00 hodin.
Místo výkonu práce: ČR + EU
Řidič sk.B+E s digitální kartou u mezinárodní spedice, jezdíme hlavně D. Víkendy volné, dojezdy v sobotu, občas výjezdy až ve středu. Odjezd a návrat vždy do Brna. Striktní dodržování NR 561/2006.
Zaměstnanecké výhody:
Služební sim, příspěvek na dopravu, a jiné.
Místo výkonu práce: ČR + EU
Řidič sk.B+E s digitální kartou u mezinárodní spedice, jezdíme hlavně D. Víkendy volné, dojezdy v sobotu, občas výjezdy až ve středu. Odjezd a návrat vždy do Brna. Striktní dodržování NR 561/2006.
Zaměstnanecké výhody:
Služební sim, příspěvek na dopravu, a jiné.
V
Grafik/čka pro web, eshop, sociální sítě a výrobu.
25 dny
🏢 Výroba ponožek s.r.o.
📍 Roháčova 145/14, Žižkov, 13...
⌛ Plný úvazek
💰 40 000 – 50 000 Kč
Grafik/čka pro web, eshop, sociální sítě a výrobu.
25 dny
🏢 Výroba ponožek s.r.o.
📍 Roháčova 145/14, Žižkov, 13...
⌛ Plný úvazek
💰 40 000 – 50 000 Kč
Jsi kreativní síla s vášní pro design? Hledáme zručného grafického designéra, který se přidá k našemu týmu!
Jsme přední výrobce ponožek na zakázku, který se věnuje dodávání vysoce kvalitních, personalizovaných ponožek pro naše klienty. Vzhledem k našemu růstu hledáme talentovaného grafického designéra, který nám pomůže vytvářet poutavé designy ponožek a etiket, které ukážou jedinečný styl a osobnost našich klientů.
Zodpovědnosti:
-Vytváření lákavých a vizuálně přitažlivých designů ponožek a etiket přizpůsobených preferencím a firemní identitě našich klientů.
-Vytváření grafiky pro sociální média, web a další digitální platformy s cílem zvýšit přítomnost naší značky a zapojit naše publikum.
-Spolupráce s naším marketingovým týmem na zajištění souladu úsilí v oblasti designu s firemními strategiemi a propagačními kampaněmi.
-Příprava grafických souborů pro výrobu s důrazem na přesnost a kvalitu během výrobního procesu.
Požadavky:
-Znalost grafických designových softwarů, včetně Adobe Photoshop, Illustrator.
-Silné porozumění principům designu, teorii barev a typografii.
-Základní znalost marketingových konceptů.
-Dobré komunikační dovednosti a schopnost pracovat jako týmový hráč.
Pro zaslání žádosti nám pošli svůj životopis a portfolio, ve kterém ukážeš svou odbornost v designu a příslušné zkušenosti, na info@radisox.com
Jsme přední výrobce ponožek na zakázku, který se věnuje dodávání vysoce kvalitních, personalizovaných ponožek pro naše klienty. Vzhledem k našemu růstu hledáme talentovaného grafického designéra, který nám pomůže vytvářet poutavé designy ponožek a etiket, které ukážou jedinečný styl a osobnost našich klientů.
Zodpovědnosti:
-Vytváření lákavých a vizuálně přitažlivých designů ponožek a etiket přizpůsobených preferencím a firemní identitě našich klientů.
-Vytváření grafiky pro sociální média, web a další digitální platformy s cílem zvýšit přítomnost naší značky a zapojit naše publikum.
-Spolupráce s naším marketingovým týmem na zajištění souladu úsilí v oblasti designu s firemními strategiemi a propagačními kampaněmi.
-Příprava grafických souborů pro výrobu s důrazem na přesnost a kvalitu během výrobního procesu.
Požadavky:
-Znalost grafických designových softwarů, včetně Adobe Photoshop, Illustrator.
-Silné porozumění principům designu, teorii barev a typografii.
-Základní znalost marketingových konceptů.
-Dobré komunikační dovednosti a schopnost pracovat jako týmový hráč.
Pro zaslání žádosti nám pošli svůj životopis a portfolio, ve kterém ukážeš svou odbornost v designu a příslušné zkušenosti, na info@radisox.com
S
Administrátor/administrátorka informačního systému digitalizace stavebního řízení a jednotného environmentálního stanoviska
29 dny
🏢 Statutární město Olomouc
📍 Horní náměstí 583, 77900 Ol...
⌛ Ostatní
💰 24 100 – 34 370 Kč
Administrátor/administrátorka informačního systému digitalizace stavebního řízení a jednotného environmentálního stanoviska
29 dny
🏢 Statutární město Olomouc
📍 Horní náměstí 583, 77900 Ol...
⌛ Ostatní
💰 24 100 – 34 370 Kč
Výběrové řízení č. 2024/47
Druh práce: koordinační, metodické a jiné systémové práce na odboru životního prostředí Magistrátu města Olomouce.
Pracovní poměr: doba neurčitá
Co Vám můžeme nabídnout:
-pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu z práce ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.),
-příspěvek na stravné,
-příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření,
-Flexi Passy,
-příspěvek na volnočasové pohybové aktivity,
-možnost jednorázové sociální výpomoci,
-bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace,
Bližší specifikace pracovní činnosti:
-práce v prostředí digitalizovaného stavebního řízení a digitalizovaného Jednotného environmentálního stanoviska dle platné právní úpravy.
Zákonné předpoklady:
-státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
-dosažení věku 18 let,
-způsobilost k právním úkonům,
-bezúhonnost,
-znalost jednacího jazyka.
Požadovaná kvalifikace:
-vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání.
Jiné požadavky:
-znalost procesů spojených s vydáváním Jednotného environmentálního stanoviska a jeho zapojení do státní stavební správy ponechané na obcích, orientace v principech digitalizace státní správy
-základní znalost zákona č. 148/2023 Sb.
-znalost spisové služby, systému typu Agendio apod.
-adaptabilita a analytické schopnosti
-dobré komunikační schopnosti
-uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel),
-řidičský průkaz skupiny B,
-ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
-jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
-číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
-název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ,
-datum a vlastnoruční podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
-strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
-výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
-ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
-zpracování návrhu struktury JES k 1.7.2024 dle aktuální náplně Odboru životního prostředí MMOL v rozsahu max. 3 strany formátu A4.
Lhůta pro podání přihlášky: 6. 5. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
-poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
-datovou schránkou (ID: kazbzri),
-osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Druh práce: koordinační, metodické a jiné systémové práce na odboru životního prostředí Magistrátu města Olomouce.
Pracovní poměr: doba neurčitá
Co Vám můžeme nabídnout:
-pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu z práce ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.),
-příspěvek na stravné,
-příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření,
-Flexi Passy,
-příspěvek na volnočasové pohybové aktivity,
-možnost jednorázové sociální výpomoci,
-bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace,
Bližší specifikace pracovní činnosti:
-práce v prostředí digitalizovaného stavebního řízení a digitalizovaného Jednotného environmentálního stanoviska dle platné právní úpravy.
Zákonné předpoklady:
-státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
-dosažení věku 18 let,
-způsobilost k právním úkonům,
-bezúhonnost,
-znalost jednacího jazyka.
Požadovaná kvalifikace:
-vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání.
Jiné požadavky:
-znalost procesů spojených s vydáváním Jednotného environmentálního stanoviska a jeho zapojení do státní stavební správy ponechané na obcích, orientace v principech digitalizace státní správy
-základní znalost zákona č. 148/2023 Sb.
-znalost spisové služby, systému typu Agendio apod.
-adaptabilita a analytické schopnosti
-dobré komunikační schopnosti
-uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel),
-řidičský průkaz skupiny B,
-ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
-jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
-číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
-název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ,
-datum a vlastnoruční podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
-strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
-výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
-ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
-zpracování návrhu struktury JES k 1.7.2024 dle aktuální náplně Odboru životního prostředí MMOL v rozsahu max. 3 strany formátu A4.
Lhůta pro podání přihlášky: 6. 5. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
-poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
-datovou schránkou (ID: kazbzri),
-osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Kontakt
Dostávej informace o nových nabídkách práce